onderdeel Laagsteprijsgarantie
Beoordeling 8.5/10 – 7150+ reviews
8.5/10  +31 (0)88-22 66 300
Winkelwagen 0

Winkelwagen

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Betaalopties
Hieronder vindt u een overzicht van onze betaalmethodes:

Wilt u de betaling pas voldoen ná het ontvangen van uw bestelling? Dat kan met Afterpay. Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u van Afterpay uw betaaloverzicht per e-mail. Het orderbedrag dient binnen 14 dagen door middel van een overschrijving of Bankcontact - Mr. Cash betaalbutton in de digitale factuur te voldoen. Houdt hierbij wel rekening dat Afterpay altijd een gegevenscontrole uitvoert ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen. Mocht de betaling onverhoopt niet worden goedgekeurd, kunt u de bestelling altijd met een andere betaalmethode voldoen. De extra kosten voor het betalen via Afterpay bedragen €0,95 euro.
Betaal makkelijk en snel met uw creditcard van VISA, Maestro of Mastercard. Hierbij vult u uw persoonlijke gegevens en kaartgegevens in. Het voordeel van betalen met creditcard is dat het bedrag pas later van uw rekening wordt afgeschreven via uw creditcardmaatschappij.
Door te betalen via PayPal bent u altijd beschermd door middel van een extra beveiliging. Indien u kiest voor PayPal kunt u inloggen met uw persoonlijke account en hoef t u niet nogmaals uw financiële gegevens bij ons in te vullen. De extra kosten voor het betalen via PayPal bedragen 3% van het totale orderbedrag.
Belgische klanten kunnen eenvoudig en veilig internetbankieren door middel van Bancontact -Mr. Cash. Dit gebeurt via de vertrouwde internetbankier-omgeving van uw eigen bank en is zowel gemakkelijk, veilig en snel.
Door middel van ‘vooraf overmaken’ kunt u na het plaatsen van uw bestelling het openstaande orderbedrag zelf overmaken naar het bankrekeningnummer van Laagsteprijsgarantie B.V. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit uw orderbevestiging.
 
Onze rekeninginformatie is:
Laagsteprijsgarantie B.V.
NL15 RABO 0306 1565 20
BIC: RABONL2U
 
Vooruitbetaling is niet de snelste manier van betaling. Houdt er daarom rekening mee dat het bedrag binnen één tot drie werkdag overgeboekt staat. Zodra de betaling door ons is ontvangen, zullen wij dezelfde dag de bestelling versturen.
Mocht u de bestelling toch graag de volgende werkdag wensen te ontvangen, kunt u een bewijs van overboeking vóór 21.00 uur toesturen via de e-mail. Wij zorgen ervoor dat u bestelling dezelfde dag wordt verzonden. Houdt er rekening mee dat de volgende punten zichtbaar dienen te zijn op het betaalbewijs:
 
  • Het logo van uw bank
  • Het bedrag dat is overgeboekt
  • Uw rekeningnummer
  • Ons rekeningnummer
  • Het ordernummer van de bestelling
 
Wenst u graag een factuur te ontvangen zodat de overboeking in gang kan worden gezet, is dit uiteraard mogelijk! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice na het plaatsen van de bestelling. Wij zorgen er dan voor dat de factuur vooraf naar u wordt verstuurd.
Wenst u de bestelling op locatie af te halen? Dat kan! Onze showroom is iedere werkdag van 9.30 uur tot 17.00 uur geopend op het volgende adres:

Sluisweg 200
5237MZ ’s-Hertogenbosch
 
Houdt hierbij rekening dat er alleen met pin kan worden afgerekend op locatie.
U kunt de bestelling zelf via de website plaatsen en daarna op komen halen, maar het is ook mogelijk dat de bestelling op locatie door een van onze medewerkers wordt aangemaakt.

Betaling mislukt of geweigerd?
Uw Bancontact betaling mislukt?
Is uw betaling via Bankcontact mislukt? Controleer dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en houdt uw persoonsgegevens bij de hand. Onze klantenservice helpt u graag verder.

Mijn Creditcard- of Paypal-betaling wordt geweigerd
U heeft uw bestelling betaald met uw creditcard of Paypal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd.
Zowel Paypal als creditcardbetalingen zijn helaas gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.

Uw Afterpay betaling is afgekeurd
Elke fout in uw adres, geboortedatum of naam kan een reden zijn voor afkeuring. Controleer daarom goed of alle gegevens correct zijn ingevuld om te voorkomen dat de betaling wordt afgekeurd.

Controleer het totaalbedrag van uw bestelling
U kunt via AfterPay betalen tot een bedrag van € 300 euro. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement.

Geen reden voor afkeur?
Neem contact op met de klantenservice van AfterPay. Zij kunnen in de gegevens zien waarom de bestelling afgewezen is.

Klantenservice AfterPay:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 20:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 13:00 uur
Zondag: Gesloten

Telefoon: 02 588 29 56 (lokaal tarief)

Wat moet u nu doen?
Wij willen net zo graag als u dat u zo snel mogelijk uw pakketje in ontvangst kunt nemen. U kunt uw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. Wij vragen u dan wel om te betalen via bijvoorbeeld Bancontact of vooruitbetaling.

Terugbetaling
Hoe betalen wij u terug?
Hoe wij u terugbetalen ligt volledig aan de manier waarmee u heeft betaald.
Heeft u met Bankcontact - Mr. Cash betaald? Dan boeken wij de betaling terug op uw rekening. Wanneer u met uw creditcard heeft betaald en u heeft uw volledige bestelling geretourneerd, dan storten wij het bedrag terug op uw creditcardrekening. Wanneer uw rekeningnummer niet bekend is, vragen wij u vriendelijk deze aan ons door te geven. Bent u in onze showroom geweest en heeft u daar betaald? Dan vragen wij uw rekeningnummer zodat wij het bedrag kunnen terugstorten.

Kan U de status van uw terugbetaling bekijken?
Helaas is de status van de terugbetaling nergens terug te vinden. Mocht u een bewijs van terugbetaling wensen te ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

U heeft geen terugbetaling ontvangen
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op uw rekening staat. Wij betalen altijd 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending het bedrag terug. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op uw rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

U heeft geen factuur ontvangen, waar kan u deze alsnog opvragen?
Mocht u een factuur van uw bestelling wensen te ontvangen, willen wij u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Houdt hierbij het order- of factuurnummer van de bestelling bij de hand. Zij zorgen er dan voor dat u de factuur alsnog ontvangt. Geen ordernummer/factuurnummer ontvangen? Dan kunnen wij ook op postcode of naam zoeken.

Heeft u vragen of opmerkingen?

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 21:00 via:

+31 (0)88-22 66 300
betaalmethoden

Contact opnemen

  • Ma t/m Vrij 9.00 - 21.00 uur
  • +31 (0)88-22 66 300
  • info@laagsteprijsgarantie.com

Laagsteprijsgarantie B.V.

  • NL15 RABO 0306 1565 20
  • BIC: RABONL2U
  • BTW: NL855208922B01
  • KVK: 63374498

Onze showroom

  • Sluisweg 200
  • 5237MZ 's-Hertogenbosch
  •  
  • De showroom is geopend van maandag t/m vrijdag, van 09:30 tot 17:00 uur.
  •  
  • laagsteprijsgarantie pand

Copyright © 2010 – 2017 Laagsteprijsgarantie B.V. KvK: 63374498.
Alle prijzen zijn incl. btw en exclusief verzendkosten.  webshop keurmerkWebshop keurmerk.