Betaling

Terug naar klantenservice Overzicht

Betaalopties
Hieronder vind je een overzicht van onze betaalmethodes:

Betaal makkelijk en snel met je creditcard van VISA, Maestro of Mastercard. Hierbij vul je je persoonlijke gegevens en kaartgegevens in. Het voordeel van betalen met creditcard is dat het bedrag pas later van je rekening wordt afgeschreven via je creditcardmaatschappij.
Door te betalen via PayPal ben je altijd beschermd door middel van een extra beveiliging. Indien je kiest voor PayPal kun je inloggen met je persoonlijke account en hoef je niet nogmaals je financiële gegevens bij ons in te vullen. De extra kosten voor het betalen via PayPal bedragen 3% van het totale orderbedrag.
Belgische klanten kunnen eenvoudig en veilig internetbankieren door middel van Bancontact -Mr. Cash. Dit gebeurt via de vertrouwde internetbankier-omgeving van je eigen bank en is zowel gemakkelijk, veilig en snel.
Door middel van ‘vooraf overmaken’ kun je na het plaatsen van je bestelling het openstaande orderbedrag zelf overmaken naar het bankrekeningnummer van Laagsteprijsgarantie B.V. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit je orderbevestiging.
 
Onze rekeninginformatie is:
Laagsteprijsgarantie B.V.
NL63 INGB 0006 7253 51
BIC: INGBNL2A
 
Vooruitbetaling is niet de snelste manier van betaling. Houdt er daarom rekening mee dat het bedrag binnen één tot drie werkdag overgeboekt staat. Zodra de betaling door ons is ontvangen, zullen wij dezelfde dag de bestelling versturen.
Wens je graag een factuur te ontvangen zodat de overboeking in gang kan worden gezet, is dit uiteraard mogelijk! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice na het plaatsen van de bestelling. Wij zorgen er dan voor dat de factuur vooraf naar je wordt verstuurd.


Betaling mislukt of geweigerd?
Je Bancontact betaling mislukt?
Is je betaling via Bancontact mislukt? Controleer dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en houd je persoonsgegevens bij de hand. Onze klantenservice helpt je graag verder.

Mijn Creditcard- of Paypal-betaling wordt geweigerd
Je hebt jouw bestelling betaald met je creditcard of Paypal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd.
Zowel Paypal als creditcardbetalingen zijn helaas gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.

Wat moet ik nu doen?
Wij willen net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kunt nemen. Je kunt jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. Wij vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld Bankcontact of vooruitbetaling.

Terugbetaling
Hoe betalen wij je terug?
Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald.
Heb je met Bancontact - Mr. Cash betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Wanneer je met je creditcard hebt betaald en je hebt je volledige bestelling geretourneerd, dan storten wij het bedrag terug op je creditcard. Wanneer je rekeningnummer niet bekend is, vragen wij je vriendelijk deze aan ons door te geven. Ben je in onze showroom geweest en heb je daar betaald? Dan vragen wij je rekeningnummer zodat wij het bedrag kunnen terugstorten.

Kan ik de status van mijn terugbetaling bekijken?
Helaas is de status van de terugbetaling nergens terug te vinden. Mocht je een bewijs van terugbetaling wensen te ontvangen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Wij betalen altijd 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?
Mocht je een factuur van je bestelling wensen te ontvangen, willen wij je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Houdt hierbij het order- of factuurnummer van de bestelling bij de hand. Zij zorgen er dan voor dat je de factuur alsnog ontvangt. Geen ordernummer/factuurnummer ontvangen? Dan kunnen wij ook op postcode of naam zoeken.


Terug naar klantenservice Overzicht

Copyright © 2010 – 2019 Laagsteprijsgarantie B.V. KvK: 63374498. Alle prijzen zijn incl. btw en exclusief verzendkosten.