onderdeel Laagsteprijsgarantie
Beoordeling 8.5/10 – 7775+ reviews
8.5/10  +31 (0)88-22 66 300
Winkelwagen 0

Winkelwagen

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Producten retourneren?
U mag tot 60 dagen na de aankoop laten weten dat u van de koop af wenst te zien. Binnen deze termijn kunt u de bestelling retourneren. Wij vergoeden dan alle betalingen rondom uw bestelling, inclusief de verzendkosten die u heeft betaald voor de levering.

Houdt hierbij wel rekening dat de producten ongebruikt dienen te zijn. Ongebruikt wil zeggen dat deze geen gebruikerssporen heeft. U mag de doos uiteraard wel openen om te bekijken of de producten voldoen aan uw verwachtingen en om te controleren of alles compleet is. Indien het product beschadigd, vuil of incompleet is geraakt door gebruik van het artikel dan bent u verantwoordelijk voor waardevermindering van het artikel en wordt een percentage van de terugbetaling in rekening gebracht.

U kan uw retour aanmelden via het retourformulier.

Ga naar retourformulier

Retouropties
Voor het retourneren van uw bestelling bieden wij u 3 opties:

U kunt uw bestelling zelf retourneren met een transporteur naar keuze. De verzendkosten hiervan worden helaas niet door ons vergoed. Het voordeel hiervan is dat u niet de hele dag thuis hoeft te blijven! Dit mag naar het volgende adres: Sluisweg 200, 5237MZ ’s-Hertogenbosch. U kunt uw retour aanmelden via het retourformulier. De retourzending dient binnen 14 dagen na aanmelding te zijn geretourneerd.
Wij kunnen de bestelling gratis bij u op laten halen door onze transporteur. Zij kunnen op iedere werkdag naar keuze bij u langskomen, het nadeel hiervan is wel dat wij geen invloed uit kunnen oefenen op het tijdvak van de pick-up. Hierdoor dient u de gehele dag aanwezig te zijn om het pakket mee te kunnen geven aan de chauffeur. U ontvangt op de ochtend van de pick-up tussen 08:00 en 10:00 uur ’s ochtends een track & trace code waarin het tijdvak wordt aangegeven. U kunt uw retour aanvragen via het retourformulier.
Mocht u in de gelegenheid zijn om de producten terug te brengen naar onze winkel is dit uiteraard ook mogelijk. U kunt langskomen bij ons op de vestiging met uw bestelling. Onze klantenservice zorgt er dan voor dat het pakket/de pakketten terechtkomen in het magazijn en dat de terugbetaling in gang wordt gezet. Dit zal via internetbankieren plaatsvinden, u krijgt dus geen contant geld terug.

Hoe lang is de garantie op de producten?
Op alle producten bieden wij u standaard één jaar garantie op fabricagefouten. Mocht een product een langere garantietermijn hebben, vindt u dit terug op de pagina van het product zelf. Het komt erop neer dat uw product bij normaal gebruik niet stuk mag gaan binnen één jaar. Mocht dit onverhoopt wel het geval zijn, lossen wij het probleem graag voor u op door nieuwe onderdelen of een nieuw product te leveren.

Let op: Onder de garantie valt geen val-, stoot-, weer-, of windschade. Mocht een van uw producten door een van deze redenen schade op hebben gelopen, kijken wij uiteraard wel graag mee naar een oplossing. In dit geval worden er wel kosten in rekening gebracht voor de nieuwe onderdelen.

Mocht u een defect hebben geconstateerd, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij willen u vragen een foto toe te sturen van het defect via de e-mail naar info@laagsteprijsgarantie.com. Wij kijken dan graag met u mee naar een passende oplossing. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Klachten
Klachten over een product moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven bij ons worden ingediend, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. U kunt uw klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com. Gelieve tevens foto's toe te voegen, zodat wij uw klachten goed in behandeling kunnen nemen. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 5 werkdagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dan wordt door ons binnen de termijn van 5 werkdagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Heb je vragen of opmerkingen?

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 21:00 via:

+31 (0)88-22 66 300
betaalmethoden

Contact opnemen

  • Ma t/m Vrij 9.00 - 21.00 uur
  • +31 (0)88-22 66 300
  • info@laagsteprijsgarantie.com

Laagsteprijsgarantie B.V.

  • NL15 RABO 0306 1565 20
  • BIC: RABONL2U
  • BTW: NL855208922B01
  • KVK: 63374498

Onze showroom

  • Sluisweg 200
  • 5237MZ 's-Hertogenbosch
  •  
  • De showroom is geopend van maandag t/m vrijdag, van 09:30 tot 17:00 uur.
  •  
  • laagsteprijsgarantie pand

Copyright © 2010 – 2017 Laagsteprijsgarantie B.V. KvK: 63374498.
Alle prijzen zijn incl. btw en exclusief verzendkosten.  webshop keurmerkWebshop keurmerk.